lundi 16 mars 2009

Mado la Niçarda

Adieu a totes los blogaires! Me desencusi per aquela abséncia mas aguèri un problema amb mon modem e me calguèt un pauc de temps per lo cambiar. Mas ara es tot nòu e tot rapid, donc pòdi contunhar lo blòg. Coma o diguèri dins un de mos articles precedents qu'es pro ancian, visquèri a Niça. Me diretz quin rapòrt? I veni... Dins tot lo país Niçart, i a una comica qu'es fòrça coneguda. per sos espectacles a un look un pauc particlar. Es vestida d'una rauba ròsa fòrça corta e es maquilahda coma una... Me desencusaretz de pas marcar lo mot, mas es pas un polit mot donc... Mas benlèu que la coneissètz e qu'aguetz l'accasion de la veire sus scèna? Es pas mon cas, d'alhors la coneissiái de nom mas ausiguèri pas jamai sos sketch e mai a la television. Es ma cosina que me mandèt un mail de far seguir, amb un ligam capa Dailymotion e s'agissiá d'un extrach de l'emission de Sebastian: " Lo cabaret lo mai grand del mond" ont i aviá Mado la Niçarda. E quand vegèri lo sketch lo GPS resistèri pas a l'enveja de vos o mostrar. Es vertadièirament tordant e de còps que i a me demandi ont aquel pichòt tròç de femna va cercar tot aquò... Te ne cal una d' imaginacion!!! En bref, Mado es geniala e espèri qu'un jorn aurai l'occasion de la veire sus scèna. Vaquí donc lo famós GPS acrocatz-vos va brandir!!! Bona rota amb Mado la Niçarda!

Aucun commentaire: